Jobbigt

Hejsan.
Idag blir det jobbigt, för att vi ska på SLÄKTTRÄFF !!.
åHh .. Vad jobbigt !
Och för det första känner jag (vi?) dom int ens. ´
Och dom bor på TYRESÖ !
Så vi sska åka ganska långt men inte så jättelångt iaf.
Men då ska jag lyssna på min Ipod ;D
Är asnöjd med min Ipod :P Det kommer en bild lite längre ner också :P
Snart ska jag äta lite mat, och sen ska jag väl spela lite Mario Kart med farsan :)
Sendan åker vi tror jag (:
Bloggar säkert när jag kommer hem men jag antar att där hos dom på tyresö kommer jahg nog bara lyssna på musik och hålla på med min mobil.
Det ända bra med att vi åker till dom på tyresö ar aatt efter det åker släkten till farmor och äter middag :P
Mmm  :)
Ses // Mallan <3
Ps. Här kommer bilderna på min Ipod :P

Med Skal

utan skal :P


Mina Kommentarer
Postat av: Fidde

Snyggt skal elr vad det heter... Förresten, jag fick oxå en iPod i julklapp fast inte likadan... :)

2008-12-29 @ 20:33:13
URL: http://dinsyster.blogg.se/
Postat av: Fidde

Sån som du har på din blogg.. Nano asså, fast rosa..

2008-12-29 @ 20:34:07
URL: http://dinsyster.blogg.se/

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback