Haj!

Hajsan :D
Var idag på släktträff.
På vägen dit så lyssnade jag på musik och hoppades på att mamma o pappa skulle köra vilse xD
När vi kom ditvar jag ju tvungen att gå o hälsa på alla -.-
Jobbigt.
Jag tog något att äta och satte mig med min faster, hennes man och deras barn Blanca :)
Lite senare kom min farbror Björn, hans fru Anne och deras barn Mikaela.
Mikaela satte sig vid oss och alla småpratade lite.
Det var det ända vi gjorde jättelänge.
Sedan åkte vi till farmor och farfar.
Där åt vi middag, det var supergott (:
Efter det åkte vi hem och här sitter jag nu och kollar på körslaget :D
Hejjar lite på Nanne för att hon är härifrån där jag bor :D
Ska kolla vidare nu, ses // Mallan <33


Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback