Good Juul :D

Hej! Igår var det julafton och vi hade fullt upp här hemma. Min kusse Alex, hans tjej Sofie och deras barn Alicia kom vid tolvtiden ;D. Alla andra kom tätt därpå :D
Alla började småprata lite och sedan var det dags för jullunchen (:
Det var supergott och efter det så fick vi tårta för att min kusin Niko fyller år på julafton.
Senare öppnade vi presenter :D Jag fick ganska mycket presenter, jag fick jättemycket bra saker men dom lite bättre var nog; en Ipod Nano 4Gb , Mario Kart Wii och 800 kronor (500 från Niko och 300 från farmor) :P
Men  vi hade alltså lagt alla presenter som var relaterade till Alexander, Sofie och Alicia i en egen liten hög så att vi skulle ta dom först för dom skulle iväg till Sofies släkt.
Efter presenterna var Niko tvungen att gå för att han skule h någe hemma för att han fyllde år :)
Så hans kompis kom förbi och skjutsade honom.
Min moster Ann-Marie och Min kusse Kristofer stannade lite längre och pratade =) 
Dom gick sedan och min bror följde med för att han ville med till Niko, så där försvann han.
Jag som trodde att vi skulle spela Mario Kart, men det fick bli jag och pappa som gjorde :) 
Jag och pappa är lite tv-spels freak :D
Han köpte Nintendo Wii förra julen för att han skulle få spela lite xD
Men min julafton blev jättelyckad ! :P 

Över till idag.
Idag så fyller min kusse Mikaela 19 år, så vi åkte dit för att fira henne :)
Orkade faan inte först för att jag var så trött från igår men åkte med iaf , man fick ju fika xD 
Och innan vi åkte körde jag o pappsen lite Mario Kart Wii :) Jävligt kul spel =)
Har inte så jättemycket mer o säga :P
Ses // Mallan <33

Såhär ser min Ipod Nano ut ! :D <3

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback