Förlåt förlåt..

att jag inte bloggat på jättelänge.
Jag har lixom inte orkat och inte haft tid.
Men i förrgår så sov Nikki över hos mig.
Vi kollade på körslaget och sen på deckaren Lewis.
Och igår sov jag över hos Nikki.
Vi skulle haft "filmmaraton" men det gick inte så bra, vi började med att kolla på 1:an av Harry Potter och sedan hade vitänkt att vi skulle kolla på 2:an och 3:an, men vi han inte med det så efter 1:an kollade vi på: Titta vi flyger!.
Den är ju superkul ! :)
Och igår så vaknade jag hemma hos Nikkioch vi bestämde att vi skulle åka o bada på västertorps badet ( elr vad det heter).
Vi åkte o badade och sedan åkte man hem till sig.
När jag kom hem så gjorde vi här hemma inte mycket.
Vi åt mat och sedan la vi pussel :)
Det var supermysigt :D
Och igårkväll kunde jag inte sova så jag låg o lyssnade på min Ipod aslänge :P
Och idag har jag bara spelat Mario Kart Wii.
Jag låste upp lit banor och så =)
Och lite senare, vid 6 tiden kommer mammas kompis och hennes kille.
Vi ska ha "spelhåla" här hemma.
Sees
// Mallan :)

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback