30 December

Hejsan igen =)
Just nu sitter jag och bloggar från mammas & pappas dator :D
Nu har mammas kompis Tina kommit.
Hennes kille har inte kommit än, vet inte äns om han kommer överhuvudtaget.
Men idag har jag moppat två golv.
Badrumsgolvet och köksgolvet.
Jag får ju såklart betalt :)
Jag får 20 kr golvet xD
Det bli ganska mkt om man moppar tre golv varje helg :P

Pappa har blivit medlem på Spotify (Det är en sida som man lyssnar på musik gratis) så om han ska höra det från köket har han typ högsta volymen på datorn så jag håller på att bli döv här x)
Herregud, vissa låtar är ju typ bara svordomar och skrik och vissa är bra, som David Bowie.
Han är ganska bra:)
Speciellt Life on Mars är bra :D

Undrar vad jag ska ha på mig på nyår .
Kanske samma som på klassfesten.
Jag vet inte rikigt :)
Hittar säkert på något :P
Jaja ska snart äta och sedan ha "spelhåla" här hemma :)
Skriver sen
//Mallan <33

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback