22 December

Hejsan.
Jag kan inte fatta att det bara är 2 dagar till julafton (: Att allt går så snabbt är ganska skönt fast ändå lite tråkigt.
Förra året längtade jag jättemycket till julafton. Jag kunde inte sova på natten, jag kunde helt enkelt inte sluta tänka på den stora dagen =)
Iår när jag tänker på julafton tänker jag att det ska bli mysigt att träffa släkten och äta maten och lite längatr jag efter julklapparna :P. Men jag antar att det är för att jag blivit äldre, för förra året längade jag ihjäl mig, fast det här året känns det bara mysigt och inte så förväntansfullt :D
Nog pratat om julen.
Idag var jag hos doktorn. Jag har halsfluss (Stavning?) så jag får äta penicillin( vet absolut inte hur det stavas!). Tre tabletter om dagen i tio dagar. Det är ganska jobbig :( Men jag tror jag överlever (:
När jag int varit hos doktorn så har jag mest kollat på Tv.
Nikki och hennes mamma Gittan och hennes syster Malin var här och lämnade min julklapp :D Blev jätteglad :) Jag fick ett par örhängen, ett halsband och en tallrik med en gris på + en vaniljcola xD :P Jag blev jättenöjd ! xP Jag lämnade min julklapp till Nikki i fredags sista dagen :P Hon fick en Hello Kitty Pyjamas av typ silke elr något blankt fint tyg xD Jag har en likadan som henne fast en blå :D På tal om Nikki så ska vi sova över hos varandra på lördag :) Det ska bli kul. Jag vill typ hyra en skräckfilm eller en komedi om vi ska hyra film :D Jag orkar inte skriva mycket mer nu så jag slutar helt enkelt :P Skriver kanske imorgon om jag hinner för vi ska göra all mat och fixa till på onsdag :D Ses // Mallan <33

Mina Kommentarer

Kommentera gärna mitt inlägg =) :

Namn:
Vill du att jag ska komma ihåg dig?

Epostadress (Publiceras inte) :

Din bloggadress/URL (om du har någon):

Det är ditt ord :) :

Trackback